chip hamownia |
chip hamownia |
Tue, 18 Mar 2008 - 23:22
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
Witam serdecznie robiłem chipa wgrali mi program prosze o porade hamownia typu na kółko i mierzenie podczasz jazdy
Taki wykres przed i po chipe w dieslu 90 konnym silnik ALH autko pi chipie idzie ladniej ale czy to jest to bo pieniadze wydane Jak mi zrobil testa silnika podczas jazdy to nowa mapa zarzadala wiecej : paliwa i dostała -- wiecej powietrza i dostała czyli przepływka ok--- oraz wiecej turbo seryjnie ma ustawione ponoc na 1990 czy cus a wyciagla 2090 a mapa chciała 2170 czy cos takiego ?? doradzcie czy mnie ktos w wała nie robi czy moga byc zapieczone kierowniczki czy jak myslicie?? serio turbo pada czy jak autko chodzi fajnie kurde niutonki w gore a konie nie ponoc turbina nie domaga ale nie powinno byc tak ze jak niedomaga to by tez niutonki nie poszly tak w gore ?? golf 4 1.9 tdi automat zwykly moze dlatego taki wykres/???? kurde mowia ze za kuce odpowiada turbo a niutonki dawka paliwa? hamowny byl tak ma tam 1 2 3 i D na 2 dalem jazda poki wrzuci 2 i potem do konca na maksa az do odciecia ale jako tako nie bylo odciecia wkroczylo na czerowne pole dziekiiii |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 18 Mar 2008 - 23:22
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 19 Mar 2008 - 12:34
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków |
OK ale kto? gdzie? jak? - nie obraź się ale jakoś dziwnie piszesz... pozbieraj myśli, napisz to pełnymi zdaniami, mogą być krótkie ale żeby była jakaś kolejność.
Ogólnie wiadomo o co chodzi ale nie do końca. Chcesz zapytać czy to normalne, że wzrósł moment na dole ale nie na górze i przez to moc maksymalna się nie zmieniła? Kto robił program? - jeśli to nie tajemnica... Więcej nie zrozumiałem. -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
Wed, 19 Mar 2008 - 12:57
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
sorki na szybko pisałem
tak główne pytanie czemu konie nie poszłu do gory jak niutonki poszły czy to jest dobry wykres czy coś oznacza ? możliwe ze turbina nie wyrabia? robilem we wrocku |
|
|
gość_k-meal_* |
Wed, 19 Mar 2008 - 13:33
Post
#4
|
|
przeciez konie poszly do gory.
|
|
|
Wed, 19 Mar 2008 - 17:09
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk |
Hej
Koledze chyba chodzi o to, że moc nie wzrasta przy obr. w których rośnie moment Jest ok, jak na taki pomiar |
|
|
Wed, 19 Mar 2008 - 17:12
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
dzieki za odp
ale powiedzcie bo z tego co wiem to kucy powinno byc wiecej a nie tylko o tyle ? bo niutonki poszly w gore strasznnie i czemu od razu dostaje tyle mocy a potem spada jezeli chodzi o niutony? wykres z tego co wiem powinien isc z dolu do gory i potem spadać bo u mnie inaczej to wyglada na moje oko i przebieg momentu powinien byc maksymalnie plaski - jednak mniej go powinno byc nizej gdyz mocno obciaza to uklad korbowo-tlokowy serio jest ok ?? bo przy tej mapie niutonki mialy skoczyc o ok 70 a kuce o 28 a skoczyly kuce o 10 tylko |
|
|
Wed, 19 Mar 2008 - 21:30
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST |
hmmm nie wiedziałem że seria ma moc max przy 3700 jeżeli tak nie jest to seria jest do dupy no chyba że tak podaje producent...
|
|
|
Wed, 19 Mar 2008 - 22:34
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
Chłopaki możecie mi mi odpowiedzieć co jest nie tak żebym mogł ich zapytać ?? czy serio wykres zle mierzony??
czy wina turba itp> dzieki |
|
|
gość_bezduszny_* |
Wed, 19 Mar 2008 - 22:53
Post
#9
|
|
czy ja dobrze zrozumiałem.... sam robiłeś pomiary ?
..... na na jakiej hamowni ? |
|
|
Wed, 19 Mar 2008 - 23:46
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik |
jeśli chodzi o rodzaj hamowni to zakładana na kółko. Może pojedź na normalną hamownie i dopiero przedstaw wykres.
|
|
|
Thu, 20 Mar 2008 - 00:27
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk |
Zawsze wydawało mi się, że startuje się na takiej hamowni z niższych obr.
Masz wykres od 2300, on nie może wyglądać inaczej. Pomiar wygląda tak przez automat, jedź na normalną hamownię. +28 koni w alh od serii, nie sugeruj się katalogami mocy/przyrostu Dobre parametry to 120 / 260-270 Jeździ fajnie, bez żadnego dymu |
|
|
Thu, 20 Mar 2008 - 09:59
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
troszke na zsaniu jak z rana to idzie torszke z dymkiem delikatnym a potem dopiero jak mu wcisne i zrzuci beieg to pusic ponoc dymka ?? czy to normalne wczesniej wogole nic nie dymil
gdzie najlepsza hamownia w okolicy bileska-bialej Pszczyny i jaki koszt? i czy nie mam za duzo niutonków nie padnie mi cos w aucie wiem ze mam automata wiec sprzegło raczej nie ale np cos w automacie dziekiiiiiiiiiiiii |
|
|
gość_bezduszny_* |
Thu, 20 Mar 2008 - 10:01
Post
#13
|
|
wiesz co...
masz bardzo dobrą firmę, jedną z trzech najlepszych w polsce praktycznie pod nosem... jedź do nich, niech zrobią to po bożemu. www.compsport.pl |
|
|
Thu, 20 Mar 2008 - 10:23
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
mowa o hamowni czy na nowo program ?
ile pi razy oko biora za sama hamownie bo kurcze progs juz zaplacilem |
|
|
gość_bezduszny_* |
Thu, 20 Mar 2008 - 10:33
Post
#15
|
|
pojedz do nich, lub zadzwoń i umów sie na spotkanie.
przez telefon nikt nie powie ci autorytatywnie ci co jest nie tak bo nie ma takie możliwości... muszą po prostu zobaczyć samochód, podpiąć go do sprzętu, przejrzeć to co masz, zdiagnozować i zrobią przyzwoite hamowanie... możesz też napisać do użytkownika PatTDI |
|
|
Thu, 20 Mar 2008 - 11:01
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 February 2006 Skąd: Wrocław/ Oborniki Śląskie |
wg mnie ten ktoś dal ciała z softem
kto to robił ? -------------------- www.vagtune.pl tel.502730289
indywidualny chiptuning, hamownia 4x4 Dynostar 4W-X |
|
|
Thu, 20 Mar 2008 - 15:25
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
ogolnie mowiac autko idzie dobrze tylko martwi mnie ten wykres ale ponoc autmata ciezko od dolu zmierzyc??
i dlaczego taki maly przyrost koni |
|
|
gość_bezduszny_* |
Thu, 20 Mar 2008 - 15:30
Post
#18
|
|
ogolnie mowiac autko idzie dobrze tylko martwi mnie ten wykres ale ponoc autmata ciezko od dolu zmierzyc?? i dlaczego taki maly przyrost koni dlaczego jest jak jest nikt tutaj ci nie odpowie.... więc możesz dać sobie spokój z zadawaniem tego pytania. musisz pojechać do jakiegoś tunera... np. comsport |
|
|
Thu, 20 Mar 2008 - 21:17
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 Skąd: krakow |
hamownie masz w gliwicach maha http://www.klubhamowni.pl/naszerealizacje
|
|
|
Mon, 31 Mar 2008 - 11:39
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 March 2008 |
Witam ponownie autko w końcu smiga jak ma śmigać za namową i wskazaniu pana z wrocławia u którego robilem hamowanie i diagnistyke co jest nie tak pojechałem do warszatu u siebie i w warszatcie znależli mi nieszczelność w układzie dolotowym, po uszczelnieniu wszytko ok turbina pompuje jak powinna i te logi zostały szczytane i sa juz w końcu prawidłowe a co do hamowni to niestety bylem na innej i powedzieli ze bedzie taki dziwny wykres wychodził ze wzgledu na rodzaj skrzyni.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 06:10 |