Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Potwór na bazie Audi, 1100 HP i 1100kg
Albert
post Mon, 28 Jan 2008 - 20:00
Post #1


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Projekt firmy KRB z Norwegii.

1100 KM + 1100kg. Brak słów by określić wspaniałą robotę. Auto będzie ubrane w poszycie Audi S1.






Skrzynia biegów

Hamulce wewnątrz auta











--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 28 Jan 2008 - 20:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
arek S2
post Mon, 28 Jan 2008 - 20:12
Post #2


Rookie
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: szczecin





Az braknie słów to bedzie masakrator wielki szacun dla tej ekipy wink.gif


--------------------
audi s2 aby 369ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Mon, 28 Jan 2008 - 20:19
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





Niesamowity projekt, tylko o ile ma on służyć do jazdy a nie tylko do robienia szoł to zastanawiam sie po co tyle mocy. Wystarczyłoby o połowę mniej, z aerodynamiką jak w S1 tej mocy nie wykorzysta. Niemniej bardzo ciekawy showcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Mon, 28 Jan 2008 - 21:47
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





O ile się nie mylę to już ubrane i ujeżdżane

Swoją drogą - czyżby zdjęcia zaczerpnięte z Gatebil.no? Mają niezłe zacięcie i tempo.


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 28 Jan 2008 - 21:49
Post #5


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





to nie to auto smile.gif

to drugi projekt KRB


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Mon, 28 Jan 2008 - 22:01
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Oooops - to się za bardzo rozpędziłem (rzeczywiście nieco odbiega parametrami - Audi 2.2 (630 hk 730 nm @ 2bar)). Przepraszam za zamęt. wink.gif


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 29 Jan 2008 - 00:02
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Faaaaajowy wirnik w tej Turbinie smile.gif Ma konstrukcje jak wiatrak silnika odrzutowego. Coś pięknego!! blink.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 29 Jan 2008 - 00:28
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Mam pytanko - w czym lepsze są hamulce bezpośrednio przy dyfrze od umieszczonych klasycznie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Tue, 29 Jan 2008 - 00:42
Post #9


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





świetne, taka B grupa z nowym sercem smile.gif

CYTAT(saleen @ Tue, 29 Jan 2008 - 00:28) *
Mam pytanko - w czym lepsze są hamulce bezpośrednio przy dyfrze od umieszczonych klasycznie ?


środek ciężkości, mniejsza masa nieresorowana?? blink.gif

takie rozwiązanie to widziałem chyba tylko w alfie 75 i citroenie 2cv....


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fox
post Tue, 29 Jan 2008 - 00:53
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





CYTAT
Mam pytanko - w czym lepsze są hamulce bezpośrednio przy dyfrze od umieszczonych klasycznie ?


W niczym, może nawet w tym konkretnym przypadku będą gorzej chłodzone, ewentualnie bezpieczniejsze dla półosi... Teoretycznie można użyć większej tarczy ze słabszym zaciskiem, ale i tak hamulce z tyłu nie muszą być tak mocne jak te z przodu. W tym cudeńku zapewne chodzi o mocny ręczny blink.gif ?
?
CYTAT
takie rozwiązanie to widziałem chyba tylko w alfie 75 i citroenie 2cv....


Jaguar E-type, jedna tarcza na obydwa koła?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Tue, 29 Jan 2008 - 07:37
Post #11


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Nie tylko E-type, także późniejsze konstrukcje typu XJS. W wyścigowych E-type'ach Lightweight tego typu tarcze hamulcowe natychmiast się przegrzewały z powodu bliskości dyfra. Rozwiązano to poprzez nadmuch poprowadzony znad klapy bagażnika. O ile w teorii rozwiązanie jest dobre, to na tor wymaga kompromisów lub odrobiny kombinowania. smile.gif

Co do Audi - czekam z niecierpliwością na więcej zdjęć, zapowiada się pięknie!

CYTAT(dżordżyk @ Tue, 29 Jan 2008 - 01:02) *
Faaaaajowy wirnik w tej Turbinie smile.gif Ma konstrukcje jak wiatrak silnika odrzutowego. Coś pięknego!! blink.gif


Zdaje się, że to ta nowa turbona Turbonetics GTK... Tery mógłby coś więcej powiedzieć na jej temat. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Tue, 29 Jan 2008 - 09:44
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Przekazanie napędu na tył/przód za pomocą jakiś skrzyni redukcyjnych robi wrażenie. Gdzie on ma skrzynię biegów?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lubczan
post Tue, 29 Jan 2008 - 09:57
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 August 2007
Skąd: Częstochowa





Czy mi się zdaje czy wymiana tarcz/klocków hamulcowa będzie znacznie utrudniona właśnie przez ich położenie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Tue, 29 Jan 2008 - 10:40
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Tak właśnie powinien wyglądać następca Audi S1. cool.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Samcrk
post Tue, 29 Jan 2008 - 11:09
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Sat, 09 September 2006
Skąd: ARS Serwis 4x4





CYTAT(dżordżyk @ Tue, 29 Jan 2008 - 00:02) *
Faaaaajowy wirnik w tej Turbinie smile.gif Ma konstrukcje jak wiatrak silnika odrzutowego. Coś pięknego!! blink.gif


to nie wirnik a ported shroud czyli anti-surge cover....

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...bo_tech103.html

tutaj do poczytania....


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 29 Jan 2008 - 11:28
Post #16


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(lightman @ Tue, 29 Jan 2008 - 09:44) *
Przekazanie napędu na tył/przód za pomocą jakiś skrzyni redukcyjnych robi wrażenie. Gdzie on ma skrzynię biegów?


To jest właśnie sekwencyjna skrzynia biegów smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Grześ_
post Tue, 29 Jan 2008 - 12:48
Post #17


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 October 2006
Skąd: Mazowieckie





a gdzie jest wg??

ciekawi mnie tez po co przed sama flansza na turbo dali v-band??

z jaiego auta pochodza dyfry ??


profi robota , kolektor jest rolleyes.gif , zejscie rur do flanszy wykonane jest przepieknie


--------------------
GG 4722389
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 29 Jan 2008 - 13:00
Post #18


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wszystkie dyfry to custom firmy www.sellholm.se


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Tue, 29 Jan 2008 - 13:05
Post #19


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(_Grześ_ @ Tue, 29 Jan 2008 - 12:48) *
a gdzie jest wg??

Chyba tutaj wink.gif



--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Tue, 29 Jan 2008 - 18:00
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Imponujacy projekt, ale przy takiej konstrukcji 1100kg to imo jakos sporo.
Ile wazylo oryginalne S1? Bo ja znajduje sprzeczne dane - 1200 albo 1090.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 08:32