Potwór na bazie Audi, 1100 HP i 1100kg |
Potwór na bazie Audi, 1100 HP i 1100kg |
Mon, 28 Jan 2008 - 20:00
Post
#1
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Projekt firmy KRB z Norwegii.
1100 KM + 1100kg. Brak słów by określić wspaniałą robotę. Auto będzie ubrane w poszycie Audi S1. Skrzynia biegów Hamulce wewnątrz auta -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 28 Jan 2008 - 20:00
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 28 Jan 2008 - 20:12
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: szczecin |
Az braknie słów to bedzie masakrator wielki szacun dla tej ekipy
-------------------- audi s2 aby 369ps
|
|
|
Mon, 28 Jan 2008 - 20:19
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 |
Niesamowity projekt, tylko o ile ma on służyć do jazdy a nie tylko do robienia szoł to zastanawiam sie po co tyle mocy. Wystarczyłoby o połowę mniej, z aerodynamiką jak w S1 tej mocy nie wykorzysta. Niemniej bardzo ciekawy showcar.
|
|
|
Mon, 28 Jan 2008 - 21:47
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków |
O ile się nie mylę to już ubrane i ujeżdżane
Swoją drogą - czyżby zdjęcia zaczerpnięte z Gatebil.no? Mają niezłe zacięcie i tempo. -------------------- On the edge.
|
|
|
Mon, 28 Jan 2008 - 21:49
Post
#5
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
to nie to auto
to drugi projekt KRB -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Mon, 28 Jan 2008 - 22:01
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków |
Oooops - to się za bardzo rozpędziłem (rzeczywiście nieco odbiega parametrami - Audi 2.2 (630 hk 730 nm @ 2bar)). Przepraszam za zamęt.
-------------------- On the edge.
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 00:02
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie |
Faaaaajowy wirnik w tej Turbinie Ma konstrukcje jak wiatrak silnika odrzutowego. Coś pięknego!!
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 00:28
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań |
Mam pytanko - w czym lepsze są hamulce bezpośrednio przy dyfrze od umieszczonych klasycznie ?
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 00:42
Post
#9
|
|
Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole |
świetne, taka B grupa z nowym sercem
Mam pytanko - w czym lepsze są hamulce bezpośrednio przy dyfrze od umieszczonych klasycznie ? środek ciężkości, mniejsza masa nieresorowana?? takie rozwiązanie to widziałem chyba tylko w alfie 75 i citroenie 2cv.... -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 00:53
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 February 2005 |
CYTAT Mam pytanko - w czym lepsze są hamulce bezpośrednio przy dyfrze od umieszczonych klasycznie ? W niczym, może nawet w tym konkretnym przypadku będą gorzej chłodzone, ewentualnie bezpieczniejsze dla półosi... Teoretycznie można użyć większej tarczy ze słabszym zaciskiem, ale i tak hamulce z tyłu nie muszą być tak mocne jak te z przodu. W tym cudeńku zapewne chodzi o mocny ręczny ? ? CYTAT takie rozwiązanie to widziałem chyba tylko w alfie 75 i citroenie 2cv.... Jaguar E-type, jedna tarcza na obydwa koła? |
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 07:37
Post
#11
|
|
SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 |
Nie tylko E-type, także późniejsze konstrukcje typu XJS. W wyścigowych E-type'ach Lightweight tego typu tarcze hamulcowe natychmiast się przegrzewały z powodu bliskości dyfra. Rozwiązano to poprzez nadmuch poprowadzony znad klapy bagażnika. O ile w teorii rozwiązanie jest dobre, to na tor wymaga kompromisów lub odrobiny kombinowania.
Co do Audi - czekam z niecierpliwością na więcej zdjęć, zapowiada się pięknie! Faaaaajowy wirnik w tej Turbinie Ma konstrukcje jak wiatrak silnika odrzutowego. Coś pięknego!! Zdaje się, że to ta nowa turbona Turbonetics GTK... Tery mógłby coś więcej powiedzieć na jej temat. |
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 09:44
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie |
Przekazanie napędu na tył/przód za pomocą jakiś skrzyni redukcyjnych robi wrażenie. Gdzie on ma skrzynię biegów?
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 09:57
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 August 2007 Skąd: Częstochowa |
Czy mi się zdaje czy wymiana tarcz/klocków hamulcowa będzie znacznie utrudniona właśnie przez ich położenie?
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 10:40
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa |
Tak właśnie powinien wyglądać następca Audi S1.
-------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 11:09
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 |
Faaaaajowy wirnik w tej Turbinie Ma konstrukcje jak wiatrak silnika odrzutowego. Coś pięknego!! to nie wirnik a ported shroud czyli anti-surge cover.... http://www.turbobygarrett.com/turbobygarre...bo_tech103.html tutaj do poczytania.... -------------------- ...
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 11:28
Post
#16
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
Przekazanie napędu na tył/przód za pomocą jakiś skrzyni redukcyjnych robi wrażenie. Gdzie on ma skrzynię biegów? To jest właśnie sekwencyjna skrzynia biegów -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 12:48
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 October 2006 Skąd: Mazowieckie |
a gdzie jest wg??
ciekawi mnie tez po co przed sama flansza na turbo dali v-band?? z jaiego auta pochodza dyfry ?? profi robota , kolektor jest , zejscie rur do flanszy wykonane jest przepieknie -------------------- GG 4722389
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 13:00
Post
#18
|
|
Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
wszystkie dyfry to custom firmy www.sellholm.se
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 13:05
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków |
-------------------- On the edge.
|
|
|
Tue, 29 Jan 2008 - 18:00
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda |
Imponujacy projekt, ale przy takiej konstrukcji 1100kg to imo jakos sporo.
Ile wazylo oryginalne S1? Bo ja znajduje sprzeczne dane - 1200 albo 1090. -------------------- 318is
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 08:32 |