Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Supra RHD na LHD + pytanie o czujnik, Przedstawiony projekt RHD-LHD + ...
Daniel@Supra
post Sun, 27 Jan 2008 - 20:44
Post #1


Rookie
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Warszawa





Witam.
Chciałbym w ramach tego postu najpierw przedstawić mój ukończony projekt a mianowicie Toyota Supra z RHD na LHD.
Samochód służy mi już z dwa lata, zakupiłem go w Anglii i użytkowałem w większości w Irlandii, postanowiłem jednak wrócić, ale bardzo trudno było mi się rozstać z moją wielką pociechą wiec postanowiłem ja zabrać do kraju ze mną, mimo iż myślałem ze zakończy się to porażką. W kraju zasięgnąwszy informacji prawnych postanowiłem, iż najlepszą opcją będzie dostosowanie mojego samochodu do "wyprzedzania bez stresowego".. Nie no, powiem szczerze ze ja to większej różnicy nie widze czy z kierownicą po tej czy tam po drugiej stronie.. i tak trzeba uważać i tak. Ale wracając do tematu powiem w skrócie ze konwersja zajęła mi 2,5 miesiąca roboty, takiej dzień w dzień, robiona była bardzo "solidnie" i z głową. Efekty są takie:













Ogólnie nic nie trzeszczy, to, co ja zrobiłem od A-do Z jest super, jedynie zostały mi drobne poprawki, takie ze kazałem cos zrobić a zostało zrobione nie dokładnie(jak przewód wspomagania) niby jest ok, ale może być lepiej.. Deska została pocięta i złożona laminatem a następnie WYFLOKOWANA.
Jeszcze zostało mi troche zabawy z wycieraczkami, będzie tylko jedna zamiast dwóch.
Brakuje mi jeszcze jednej "drobnostki" by napełnić klime, ale mamy zime wiec mi się nie spieszy.



Mój problem to ten element 12204 i ta "podstawka", to jakieś podciśnienie czy cus. Chodzi o to ze ten element, od kiedy gdy zakupiłem auto, jest poklejony na klej, to znaczy pewnie ktoś go tam ułamał kiedyś. Nie wiem jak z drożnością tego elementu w środku, więc wole go wymienić. Do czego wogóle służy ten element, na co on wpływa????



Pozdrawiam Wszystkich z Streetracing.PL!!!

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Jan 2008 - 20:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rasta_fkp
post Sun, 27 Jan 2008 - 22:26
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Projekcik fajny, swego czasu widziałem deskę u kumpla, który ją flokował biggrin.gif

PS. Uważam, że wypadało by poflokować pozostałe elementy deski...


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sun, 27 Jan 2008 - 22:33
Post #3


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Z całym szacunkiem ale czemu konsola centralna wygląda jak deska do prasowania?

To wolnossak czy TT? Co już zmodowałeś i co zamierzasz?

To czego szukasz to część odmy.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Many
post Sun, 27 Jan 2008 - 23:42
Post #4


User
Dołączył: Thu, 25 October 2007





Nie ogólnie brawa za przełożenie.


Ale kokpit to mogłeś sobie ściągnąć ze stanów ori bo ten to ...


...wole nie komentować
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 28 Jan 2008 - 02:36
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





deska w polsce w aso kosztuje 3 tysie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cinekv6
post Mon, 28 Jan 2008 - 10:48
Post #6


User
Dołączył: Tue, 02 January 2007
Skąd: Wawa





moim zdaniem wyglada tragicznie , jedyny plus za wkład pracy , szkoda tylko ze w tym kierunku to poszlo . Ja bym sie rozejrzal za czesciami ew rozbitkiem z usa .

pzdr


--------------------
Audi RS4 B5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Mon, 28 Jan 2008 - 11:27
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





o kurde... ale syf...


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 28 Jan 2008 - 13:31
Post #8


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





a mozesz powiedziec z czego zapozyczyłes naprzykład maglownice??nagrzewnice całą??sciana grodziowa cieta okienkami i zamieniane miejscami??fatalnie wygląda ten kikucik hamulca ręcznego
unsure.gif
bo ostatnio dzwonił do mnie jakis pan z okolic koszalina i powiedzia ze kupił fajna single turbo mk4 z wykresem nawet z hamowni na 500hp i przekładke sam zrobił na czesciach z 300zxa blink.gif huh.gif

coraz wiecej takich drotow zaczyna latac po polsce wiem o pewnej tt m/t koloru czarnego ktora teraz porusza sie po stolicy byla przekladana na litwie wszstko w niej sie rusza trzeszczy i wogole polowe elektycznych urzadzen na pokladzie nie dziala jak sie wlącza nawiew na szybe wieje na nogi , strownaie lusterek odwrotnie i takie tam bonusy laugh.gif

w kielcach pan przekłada tt od 2 lata dlatego ze nie ma dostepu do czeci a robi wszstko na oryginale i jak tylko cos wpadnie w rece to robota posuwa sie na przód
w szczecinie tez jest jakas przekładana w tej chwili ciekawe co z tego wyjdzie dobrego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel@Supra
post Mon, 28 Jan 2008 - 19:17
Post #9


Rookie
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Warszawa





Witam ponownie. Widze ze sie deska nie podoba.. Zdjecia nie oddaja naprawde jakosci wykonczenia srodka, ale chyba nie musze tego mowic. Chce powiedziec, ze nie jest to oryginal ale prezentuje sie naprawde fajnie, przynajmniej mi sie podoba:)), a zadko jak cos zrobie mi sie podoba. Hmm deska w ASO za 3tys...???.. walcze z wycieraczkami poniewaz za kawalek plastiku ktory "zakrywa" wycieraczki i reszte w Aso chca 1200zl, moim zdaniem duzo chca. CHCE BY KAZDY KOLEJNY UZYTKOWNIK FORUM WZIAL POD UWAGE TO ZE NIE WIEDZIALEM CZY WOGOLE UDA MI SIE JA PRZEROBIC ORAZ CZY UDA SIE ZAREJESTROWAC TAKI SAMOCHOD W PL!!! stad staralem sie by koszta nie byly mega wysokie.
Teraz moge zaczac sie juz bawic, deske zmienie ale nie dlatego ze jest brzydka ale poprostu wyszla bardzo ciezka!!! Nie wiem czy sciagne uzywke ze stanow czy poswiece sie znowu by zrobic cos ciekawego ale jezeli tak, to teraz bedzie obszyta skora bo wiem ze to co zrobilem zdaje egzamin i mam juz pewne doswiadczenie. Sama deska od LHD to nie wszystko, potrzebny jest tez "ten srodek" z podlokietnikiem zeby reczny byl normalny na Lewej stronie. Trzeba bylo reczny skrocic, teraz mozna go obszyc na nowo skora i bedzie pieknie!! ale po co wywalac 200-300zl na obszycie skoro to nie koniec.

Deska podejrzewam ze pochlonela ok +/- 1000zl.
Zblizam sie do konca z wycieraczka, bedzie jedna i naprawde fajnie to wyglada i dziala, a atrapa moze zostac od RHD.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel@Supra
post Mon, 28 Jan 2008 - 19:41
Post #10


Rookie
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Warszawa





Supra jest N/A automat, jedynie co raczej zaluje, ze nie wzialem manuala.
3.0 mi w zupelnosci wystarcza, silnik chodzi super.
Chce sie skoncentrowac na wygladzie, ostatnio dobilem do konca przedni zderzak Veilside i teraz jest seria,
to nie moj styl i bede chcial za jakis czas wrocic do starego. Fakt ze seryjny zderzak jest mega lekki w porownaniu
do zderzaka z laminatu i fantastycznie sie wygina. W sumie moze i bym zostawil serie ale gdybym zdobym ta dokladke
z carbonu do Supry (jest na ebay.co.uk) ale znowu sama dokladka ok 1000zl +przesylka, a na tych polskich zalosnych!! drogach jest zawsze szansa ze cos pojdzie nie tak a takiej dokladki to ja juz nie naprawie.. wole kase wsadzic w cos innego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 28 Jan 2008 - 19:52
Post #11


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





NA w automacie? Bez modów silnika? To auto objezdzają diesle po programie (sorry, taka prawda, sam mam ten silnik i tą skrzynie w Lexie), co to auto robi na tym forum?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel@Supra
post Mon, 28 Jan 2008 - 19:59
Post #12


Rookie
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Warszawa





FilipN, powiem ze moim zdaniem masz juz spora wiedze o suprze i myslalem ze przynajmniej napiszesz mi o tym "czujniczku" o ktory prosilem, ale chyba sie myle, pamietam jak jeszcze na tym forum pisales kiedys wszystkim ze wlozenie tubo do supry to kosztuje $$$$$$$$ i wogole jest "niemozliwe". Za jakis czas FilipN ma turbo w silniku i pisze jakie to proste i wogole. Nie podoba mi sie to co piszesz, jest to forum o tuningu i modyfikacjach i fajnie ze napisales "o kurde... ale syf..." bo o ile sie nie myle to zlamales zasady forum piszac bez sensu.. piszesz bez sensu. Supre zapragnalem gdy zobaczylem kiedys "chyba" Supre LOSTBOYA, bylo to w centrum kolo smyka, skrecal na w Aleje.. popostu dech mi zaparlo w piersi, absolutnie przepiekny samochod. Co do twojej, o ile to twoja stoii czesto przy bankowym to moja dziewczyna czesto ja widzi i mowi ze jest "brzydsza":).

PEWNIE MAM NAJWOLNIEJSZA I NAJBRZYDSZA SUPRE W KRAJU JEZELI KOMUS TO SPRAWI PRZYJEMNOSC!;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel@Supra
post Mon, 28 Jan 2008 - 20:14
Post #13


Rookie
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Warszawa





Maglownica jest ze stanow, tak jak i lampy ale "europejskie", to co bylo niezbedne ori SUPRA.
Nagrzewnica bawilem sie okolo miesiaca, ogolnie patent polega na odwroceniu jej na druga strone:), da sie bo to zrobilem:).
Nowe mocowania, walka o miejsce i dobre nawiewy pochlonela najwiecej czasu.. Nie wiem czy mam jakies zdjecia, musze poszukac.
Z miejscem na serwo bylo jeszcze DUZO roboty, trzeba bylo odpowiednio wyciac, wyprofilowac i spawac blache by bylo idealnie z odleglosciami i katem jak w ori. Jak macie jakies pytania nawet o szczegoly to smialo pisac, postaram sie pomoc!
Pisze na kompie bez polskich znakow i wogole mam jeszcze teraz robote, wiec prosze o wyrozumialosc.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Many
post Mon, 28 Jan 2008 - 20:23
Post #14


User
Dołączył: Thu, 25 October 2007





CYTAT(BeeMiX @ Mon, 28 Jan 2008 - 19:52) *
NA w automacie? Bez modów silnika? To auto objezdzają diesle po programie (sorry, taka prawda, sam mam ten silnik i tą skrzynie w Lexie), co to auto robi na tym forum?


I co to ma do rzeczy? Skoro masz ten silnik chyba nie muszę Ci pisać o jego potencjale...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Mon, 28 Jan 2008 - 21:09
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





To nie jest czujnik tylko odma. Dokładniej jedna z dwóch odm.


CYTAT(Daniel@Supra @ Mon, 28 Jan 2008 - 19:59) *
PEWNIE MAM NAJWOLNIEJSZA I NAJBRZYDSZA SUPRE W KRAJU


dobrze, że masz tego świadomość.




--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Mon, 28 Jan 2008 - 21:13
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Daniel@Supra @ Mon, 28 Jan 2008 - 19:59) *
kiedys wszystkim ze wlozenie tubo do supry to kosztuje $$$$$$$$ i wogole jest "niemozliwe". Za jakis czas FilipN ma turbo w silniku i pisze jakie to proste i wogole.


zawsze pisałem, że nie ma sensu uturbiać Supry NA jeżeli ma się możliwość kupna TT. Zawsze też pisałem, że uturbianie Supry NA jest jak najbardziej wykonalne ale kosztowne. Zresztą tak jak każdego innego auta. Że by było porządnie zrobione i miało sens kosztuje kilkanaście tysięcy złotych... dawałem gdzieś takie wyliczenie i było to już po uturbieniu mojego auta...


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Many
post Mon, 28 Jan 2008 - 21:16
Post #17


User
Dołączył: Thu, 25 October 2007





Zachowujecie sie jak panienki.

"O moje tipsy są ładniejsze od jej"


żeby was pogodzić moja jest najbrzydsza biggrin.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Mon, 28 Jan 2008 - 22:14
Post #18


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(Many @ Mon, 28 Jan 2008 - 21:23) *
I co to ma do rzeczy? Skoro masz ten silnik chyba nie muszę Ci pisać o jego potencjale...


Oczywiście że nie musisz mi tego mówić, bardziej chodziło mi o to że to forum o tuningu mechanicznym a nie przekładaniu kierownicy...

No offence Daniel@Supra, nie mam nic do Ciebie, JZA80 jest bardzo fajne choc NA w automacie niekoniecznie szybkie, ale nie napisałeś o żadnych modach ani co planujesz smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Many
post Mon, 28 Jan 2008 - 22:17
Post #19


User
Dołączył: Thu, 25 October 2007





CYTAT(BeeMiX @ Mon, 28 Jan 2008 - 22:14) *
Oczywiście że nie musisz mi tego mówić, bardziej chodziło mi o to że to forum o tuningu mechanicznym a nie przekładaniu kierownicy...

No offence Daniel@Supra, nie mam nic do Ciebie, JZA80 jest bardzo fajne choc NA w automacie niekoniecznie szybkie, ale nie napisałeś o żadnych modach ani co planujesz smile.gif



Fakt ale on chciał sie spytać o cześć odmy i przy okazji pochwalić sie dokonaniem tej przekładki.
Ale jakby nie było rada ode mnie żeby załatwił oryginalną deskę bo aż oczy bolą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel@Supra
post Mon, 28 Jan 2008 - 23:02
Post #20


Rookie
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Warszawa





O planach nie lubie rozmawiac bo maja wtedy tendencje sie nie spelniac..
Oczywiscie kusi mnie wieksza moc ale to dopiero jak cala reszte dopieszcze na "polysk", a droga daleka.
Hmm mysle o siedzeniach, sa rowniez bardzo ciezkie, zwlaszcza to elektryczne, wie ktos ile kg mozna uzyskac mniej przy np. jakis kubelkach. ???
Czy to dobra droga myslenia, czy warto, bo uwazam ze one sa serio ciezkie..

-ta deska naprawde nie jest taka zla w realu:)))
jutro posprzatam w srodku i o ile bedzie ladne swiatelko, nie wieczor to pstrykne jakies zawodowe zdjecia, moze ktos zmieni zdanie sad.gif

Jeszcze jedno pytanko dotyczace tej odmy, W JAKI SPOSOB WYCIAGA SIE TA "STARA"?????
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 13:49