Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> pierwsze bmw E30 2.0 16v TDI VW
GTO
post Fri, 28 Dec 2007 - 22:52
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





fotosy BMki kolegi, może zechce opisać projekt to przeniesiemy foty do innego działu











[img]http://gto.dg-group.pl/e30tdi/11.JPG[/img]
[img]http://gto.dg-group.pl/e30tdi/12.JPG[/img]
[img]http://gto.dg-group.pl/e30tdi/13.JPG[/img]


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 28 Dec 2007 - 22:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
saleen
post Fri, 28 Dec 2007 - 23:16
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





A to Ci niezłe

Jaka skrzynia tam siedzi? Nie było problemów z elektroniką?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Fri, 28 Dec 2007 - 23:25
Post #3


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Patrząc po adapterze do skrzyni to pewnie jest fabryczna z BMW. Jakie sprzęgło tam wrzuciliście, usprawnione z BMW czy z VW?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Sat, 29 Dec 2007 - 01:19
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Świetne połączenie, pozazdrościć, naprawdę silnikom vw TDI brakowało tylko budy z tylnym napędem do ideału, a teraz proszę projekcik fajny.

Rozumie ze juz projekt wdrożony i jazdy testowe odbyte, napisz jak jeździ, jak sie auto zachowuje, nie czuć za ciężkiego przodu ? Udało wam sie jakoś sensownie przełożenia dobrać ?


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Sat, 29 Dec 2007 - 09:09
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Projekt roku. Tego jeszcze nie było. Napisz coś więcej, jak to jeździ, ile pali jaka tam skrzynia siedzi. I jakie są koszty takiej zabawy, bo tego chyba jeszcze nikt u nas nie robił.


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Sat, 29 Dec 2007 - 10:42
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





jezdzi i to niezle, w ostatnią srode miałem okazje zostac przewieziony po zakopiańskich odcinkach testowych tym samochodem i powiem ze jezdzi bardzo ładnie, odczuwalny jest brak szpery ale zostanie ona zalozona, skrzynia pochodzi z jakiegos starszego volvo ktore mialko silnik diesla VW, namawiam wlasciciela - ma wejsc na forum i opisac wszystko.


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
..:: MAXX ::..
post Sat, 29 Dec 2007 - 11:39
Post #7


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 May 2007
Skąd: z nikąd...





i tym samym zabiliście chłopaki obiegową opinie o "paliwożerności" BMW, co do właściciela tego auta to nie można już żartowac że "Będzie Miał Wydatki" Brawa za odwgę do realizacji projektu jak dla mnie to nadal "szok" TDI w BMW he he


--------------------
"Zbyt szybki by żyć, zbyt młody by umrzeć"
"Śmierć jeździ szybko więc..... trzeba być szybszym od niej"
-----------------------------------------------------
VW Golf MkI 1.5D "G-style"
BMW E36 Coupe M50 B25 "Black Beauty "
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łysol
post Sat, 29 Dec 2007 - 12:52
Post #8


Super User
Dołączył: Sun, 04 February 2007
Skąd: POZNAŃ





Jak dla mnie dziwadło...


--------------------
Tylko bokiem, o tak!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HMP_inc
post Sat, 29 Dec 2007 - 13:35
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





Ciekawe połączenie (jeb..klasykę, E30 mamy dużo). Wszystkie mocne 1.9 i 2.0 TDI to FWD lub haldex, a tu proszę napęd na tył To jest 140 czy 170? Modujcie to dalej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DuroneK-MTK
post Sat, 29 Dec 2007 - 14:57
Post #10


Super User
Dołączył: Wed, 11 May 2005
Skąd: Kraków





Coś innego

Podoba mi się i to bardzo


--------------------
Małopolski Tuning Klub - www.mtk-klub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Sat, 29 Dec 2007 - 15:01
Post #11


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





Witam!!!
odnosnie przerobki to skrzynia siedzi z VOLVO 740 940 2.4 td ktore szly z silnikami vw, bo niestety wszystkie skrzynie bmw maja rozrusznik z lewej strony a w silniku vw nie ma tam za duzo miejsca, i tak nie obeszlo sie bez kryzy. Z elektronika nie bylo problemow tylko z sterownikiem simensa bo ten silnik wychodzil na piezo wtryskach 140ps BKP i pochodi on z passata 2007. Nikt nie potrafil zciagnac immo w simesie wiec kupilem pompowtryski standardowe od bkd i sterownik bosha edc16. sprzeglo jest robione na zamowienie"spiek" a docisk i zamach jest z audi (jednomasowe).
Autko jest ogulnie bardzo przyjemne w prowadzeniu mimo ze ma na razie 140 koni i 320Nm tylko brakje szpery nie mam odczucia ciezkosci przodu bo jest on lzejszy od poprzedniego 2.5 i duzo bardziej zrywniejszy.
Na razie przez zime pobrykam na seri a potem maly chips moze jakie s duze turbo...... jest do tego mozliwosc bo wydech jest ponad 2.5" intercooler z mana jekiegos najwiekrzy jaki wszedl do e30.

Pozdrawiam Mrozio viewtopic.php?f=31&t=50753#
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Sat, 29 Dec 2007 - 15:24
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Bardzo fajny projekt,gratuluje ! jeszcze duże turbo i bedzie zamiatać


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kwapcio23
post Sat, 29 Dec 2007 - 23:07
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 12 November 2006
Skąd: Końskie/Kielce/Łódź





No pomysł niecodzienny! Jak ogolnie za VW nie przepadam mowiac delikatnie, to tu mi sie ten silnik podoba!
Silnik jest, a hamulce? Zawiasik? Coś zmieniacie?

Jedyne czego moge sie czepic to tego ze te ladne wypolerowane rury chyba takie piekne dlugo nie pobeda przy nieco agresywniejszej eksploatacji TDI

Super projekt! Jestem z Wami!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Sat, 29 Dec 2007 - 23:50
Post #14


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





Hamulce seryjne od 2.5l calkiem skuteczne (jak na razie), zawiasik jakis spotrtowy ale jaka firma to nie wiem bo odkad ja kupilem to tam bylo ale jest wystarczajace, fajnie sie prowadzi nawet troche za sztywne jak na nasze drogi.
Rurki specjalnie takie w dol zebym calego tylu nie mail zakopconego a czy dlugo beda takie ladne sie okaze

Pozdrawiam


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śledziu
post Sun, 30 Dec 2007 - 10:35
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 March 2003
Skąd: Gdańsk





jak dla mnie super połączenie.
- ile trwała sama przekladka?
- oryginale łapy pod silnik nie pasowały?
- da sie tym driftowac (biegi nie są za krótkie)?

pozadrawiam


--------------------
Śledziu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Sun, 30 Dec 2007 - 11:55
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Kwapcio seryjne 2.0 tdi az tak nie dymi co innego po programie albo grubszych modach Wtedy robi się juz ciemno z tyłu


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Sun, 30 Dec 2007 - 12:54
Post #17


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





Cala robota wraz z lakierem i blacharka i swap trwalo to rok czasu ale tylko po robocie po pare godin i soboty i to nie wszystkie, najdluzej przytrzymalo mnie to immo w simensie
orginalne lapy nie pasowaly bo byl to silnik poprzeczny ale ta od strony kolektora ssacego jest od zwyklej 130 z passata b5+ a od strony turbo byla robiona i oczywiscie podstawy pod poduszki tez robione.I na przyszlosc dla nastepnych którzy beda chcieli robic swapa z BKP nie pasuje do ulozenia wzdluznego bo ma zupelnie inna pompe oleju nie na lancuch tylko jest na dwoch walkach trybowych i jest wielkosci 3 cylindrow (tak ze widac tylko ostatni cylinder) i nie da sie zalozyc miski i smoka od np.a6 to mnie tez troche przeszkoliło.
Driftowac sie da jka najbardziej nie trzeba ze sprzegla podcinac wystarczy leko rzucic i klepnac po gazie a dr.Newton robi swoje jak byla by szpera ro podejrzewam ze bylo by to jeszcze prostrze
Biegi jak w zwyklym tdi na przelozniu 3.73 ;1
1-41
2-72
3-112
4-155
5-200
jak wloze dyfer z tds
2.56;1
1-61
2-104
3-156
4-225
5-280
tylko najpierw mody silnika a potem przelozenia bo tak to bedzie mulny

Pozdrawiam Mrozio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mrozik
post Sun, 30 Dec 2007 - 12:55
Post #18


User
Dołączył: Sat, 29 December 2007
Skąd: Zakopane





Fakt narazie serja bez "kat" a tu dymka ani ciutke
Zobaczymy co bedzie dalej


--------------------
Pierwsze BMW E30 2.0 16v TDI VW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Mon, 31 Dec 2007 - 00:21
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Gratki za projekt!!!

Tdi w Bmw to naprawe niecodzienna kombinacja i jak widac skuteczna

Jaka moc docelowo ma byc oraz jakie przeznaczenie auta???


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kalion
post Mon, 31 Dec 2007 - 02:05
Post #20


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 April 2005
Skąd: 52° 25' 12'', 16° 48' 23'





Projekt roku jak dla mnie
Brawa za pomysł i wykonanie


--------------------
--Testy wytrzymałościowe aut--

--Doskonalenie techniki jazdy "na araba"--
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 01:01