Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Skoda PD by MR Motors 255KM/499Nm
wladas
post Thu, 20 Sep 2007 - 09:40
Post #1


Super User
Dołączył: Fri, 30 September 2005
Skąd: Białystok





Big Big Turbo
seria pompki AL
soft by Rogalotti
mechanika by Borys
Właściciel BOND

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 20 Sep 2007 - 09:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
berkut
post Thu, 20 Sep 2007 - 09:46
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





1.9 litra ?

Mnoza sie te mocne diesle mnoza )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lysy
post Thu, 20 Sep 2007 - 09:52
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 April 2003
Skąd: W-wa





Mocno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lasek
post Thu, 20 Sep 2007 - 10:13
Post #4


Rookie
Dołączył: Sun, 04 February 2007
Skąd: czecho-lublin





gratulacje ;] wściekla skodiczka ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bond.
post Thu, 20 Sep 2007 - 10:16
Post #5


User
Dołączył: Thu, 07 September 2006
Skąd: Białystok





Wielkie podziękowania:
-"Jasiowi Fasoli'' koledze z garazu, za przekładkę motoru i walkę z rozrządem
- Borysowi (wladas) za: składanie, rozkładanie, spawanie, cięcie, rozbiórki turbin, doloty, wydechy,
orurowania oraz za nie picie browara w nadmiarze podczas prac nad projektem.
- no i Rogalowi i jego zacięciu w temacie

Fura zapina, można sobie juz poszaleć, sprzęgło trzyma, nie dymi mocno, egt do 900, ładuje w granicach 2b.
Pozdrawiam i polecam Borysa do prac związanych z wydechami, turbinami, orurowaniem ic, i innych takich prac związanych z tuningiem. (roboty nietypowe)
Rogala jako autora programu, czy to pierwszego softu czy też mocniejszych modów, chłop nie odpuszcza i po prostu traktuje klientów na równi ze sobą, nie spuszcza ich na drzewo.
Mam nadzieję że wiedza, która dysponuje w temacie nie odjebie mu i będzie taki sam cały czas.
pełna PROFESKA

A, tak na marginesie, zrobił wszystko od razu i nie odkładał nic na "korektę po czasie jak już sobie pojeżdżę"

Co do niedowiarków hamowni to, mierzyłem swoje BMWe 325 na Maha i u Rogala, przebiegi oraz wartości wyłe te same, róznica była tylko w max Nm (1,5)

Bond


--------------------
Octavia 255/498 by Rogalotti
E36 M50B25-->S50B30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Thu, 20 Sep 2007 - 10:55
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Mierzyłeś osiągi ?

Gratki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bond.
post Thu, 20 Sep 2007 - 11:07
Post #7


User
Dołączył: Thu, 07 September 2006
Skąd: Białystok





Nie, bo gie-tech to żaden wyznacznik.


--------------------
Octavia 255/498 by Rogalotti
E36 M50B25-->S50B30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Thu, 20 Sep 2007 - 11:17
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Bardziej chodzi mi 80-120 na 4

120-200 na 5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Thu, 20 Sep 2007 - 12:35
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Co było mechanicznie zmieniane? wałek? obróbka głowicy?
Gratki chłopaki za to co pokazaliście ale Nm nie ma napewno tylu,Nm są zawyżone ale moc moze byc.
Jakie sprzęgło macie?


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wladas
post Thu, 20 Sep 2007 - 12:57
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 30 September 2005
Skąd: Białystok





CYTAT("guluwroc":2i7hyk03)
Co było mechanicznie zmieniane? wałek? obróbka głowicy?
Gratki chłopaki za to co pokazaliście ale Nm nie ma napewno tylu,Nm są zawyżone ale moc moze byc.
Jakie sprzęgło macie?


wykres to wykres zbędne twoje dywagacje do tej pory nie bylo problemu z dynometem
zadnych obróbek głowicy tylko wałek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_TDI
post Thu, 20 Sep 2007 - 13:46
Post #11


User
Dołączył: Fri, 29 December 2006
Skąd: Warszawa





wogole takie dyskusje to wogole nie powinny miec miejsca. piszecie ze nie mozliwe, MOZLIWE WLASNIE tylko trzeba umiec... Gulu tez sie wkurzasz bo Ci pisza ze 12tka w Twoim wydaniu nie padla wiec po co koledze piszesz ze nie ma 500Nm ??

mnie osobiscie to denerwuje a nie raz wychodze z Siebie az tongue.gif


--------------------
Seat LeON TDI - club 100KM/1L

pozdrawiam - Marcin ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Thu, 20 Sep 2007 - 13:52
Post #12


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT("marcin_TDI":3gpipw5n)
wogole takie dyskusje to wogole nie powinny miec miejsca. piszecie ze nie mozliwe, MOZLIWE WLASNIE tylko trzeba umiec... Gulu tez sie wkurzasz bo Ci pisza ze 12tka w Twoim wydaniu nie padla wiec po co koledze piszesz ze nie ma 500Nm ??

mnie osobiscie to denerwuje a nie raz wychodze z Siebie az tongue.gif

Patrz najpierw na wyniki a potem pisz bzdury. po pierwsze primo nikt na Bemowie nie zrobił dobrego czasu. Nawey Compoty robiły 12. Po drugie to Daniel zrobił samo ET 12,95. A w skarbimierzy w niedzielę 2 razy pod rząd 12,5. Ja osobiście tez nie wierzę w tyle niutków. Ale jak ma to pełne gratulację za wytrwałość i zaangażowanie.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Thu, 20 Sep 2007 - 14:01
Post #13


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





skoro nawet nie wiecie jaki dokladnie jest setup to po co gadac "niemozliwe, ze tyle niutków". To ze u gula tyle nie ma to nie znaczy, ze sie nie da. Wystarczy troche inna charakterystyka turbosprezarki i juz bedzie roznica, nie mowiac juz o strojeniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_TDI
post Thu, 20 Sep 2007 - 14:21
Post #14


User
Dołączył: Fri, 29 December 2006
Skąd: Warszawa





CYTAT("Patrox":17qqpzvv)
Patrz najpierw na wyniki a potem pisz bzdury. po pierwsze primo nikt na Bemowie nie zrobił dobrego czasu.

przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem caly ten watek i watek gulu. tam tez sie wkurzalem ze ktos podwaza wyniki na cwiartke, gulu ich broni a robi to samo w innym watku i po co ??

widzisz gdzies tu jakies bzdury ?? bo ja nie !!


--------------------
Seat LeON TDI - club 100KM/1L

pozdrawiam - Marcin ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Thu, 20 Sep 2007 - 14:33
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





Jak mało kto z was wie są mapy tylko do momentu w sofcie,u mnie można zrobic dowolnie dużo Nm ,grubo ponad 500 ale trzeba też mieć troszke wyobrażni,to nie są setupy na droge!! wasz wykres jest piękny,mocny,ale nie na droge .Poleć na tym setupie chwilke po autostradzie z ciut większa prędkoscia to zobaczysz co sie stanie z silnikiem.

Tak czy siak odwaliliście kawał dobrej roboty ,ale co do Dynometu to sie nie zgodze,sami go używamy i wiem ze zawyża Nm moc jest zbliżóna.

Jakie sprzęgło wsadziliście jeśli to nie tajemnica?


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Thu, 20 Sep 2007 - 14:53
Post #16


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





CYTAT
Poleć na tym setupie chwilke po autostradzie z ciut większa prędkoscia to zobaczysz co sie stanie z silnikiem.


moze rozjasnij co sie stanie. Twoj nie jest slabszy a podobno uzywasz auta na codzien

CYTAT
Jak mało kto z was wie są mapy tylko do momentu w sofcie,u mnie można zrobic dowolnie dużo Nm


chyba miales na mysli mapy-ograniczniki momentu a nie mapy do momentu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bond.
post Thu, 20 Sep 2007 - 15:56
Post #17


User
Dołączył: Thu, 07 September 2006
Skąd: Białystok





CYTAT("guluwroc":3tzh0xzw)
Jak mało kto z was wie są mapy tylko do momentu w sofcie,u mnie można zrobic dowolnie dużo Nm ,grubo ponad 500 ale trzeba też mieć troszke wyobrażni,to nie są setupy na droge!! wasz wykres jest piękny,mocny,ale nie na droge .Poleć na tym setupie chwilke po autostradzie z ciut większa prędkoscia to zobaczysz co sie stanie z silnikiem.

Tak czy siak odwaliliście kawał dobrej roboty ,ale co do Dynometu to sie nie zgodze,sami go używamy i wiem ze zawyża Nm moc jest zbliżóna.

Jakie sprzęgło wsadziliście jeśli to nie tajemnica?


Nie zauważyłem zadnych problemów z silnikiem w sytuacjach o których piszesz.

Dla mnie osobiście akceptacja tego wyniku przez "pseudo wszystkowiedzących krytyków sztuki" dynda.
Ciekaw jestem jakbym Ci zamachał identycznym wykresem s Maha, co byś powiedział, że pewnie zepsuta była, czy operator był na bani.
pozdrawiam
Bond


--------------------
Octavia 255/498 by Rogalotti
E36 M50B25-->S50B30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Thu, 20 Sep 2007 - 17:50
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("bond.":1t7xc0kv)
CYTAT("guluwroc":1t7xc0kv)
Jak mało kto z was wie są mapy tylko do momentu w sofcie,u mnie można zrobic dowolnie dużo Nm ,grubo ponad 500 ale trzeba też mieć troszke wyobrażni,to nie są setupy na droge!! wasz wykres jest piękny,mocny,ale nie na droge .Poleć na tym setupie chwilke po autostradzie z ciut większa prędkoscia to zobaczysz co sie stanie z silnikiem.

Tak czy siak odwaliliście kawał dobrej roboty ,ale co do Dynometu to sie nie zgodze,sami go używamy i wiem ze zawyża Nm moc jest zbliżóna.

Jakie sprzęgło wsadziliście jeśli to nie tajemnica?


Nie zauważyłem zadnych problemów z silnikiem w sytuacjach o których piszesz.

Dla mnie osobiście akceptacja tego wyniku przez "pseudo wszystkowiedzących krytyków sztuki" dynda.
Ciekaw jestem jakbym Ci zamachał identycznym wykresem s Maha, co byś powiedział, że pewnie zepsuta była, czy operator był na bani.
pozdrawiam
Bond

Nie wiem po co sie napinasz!!,u mnie jest mocniejszy setup niż u Ciebie i zdaje sobie sprawe ze jakbym jechał po autostradzie z max butem to silnik by mógł popłynąc,to samo było by u Ciebie bo masz tak dużo paliwa dołożone.Dlatego pisałem że jezdze nim na codzień ale z głową!!Po to jest zegar EGT.
Pogratulowałem wam i nie spieram sie o moc wiec po co tak dyskusja?
Doskonale sobie zdaje sprawe że tą moc co masz to nic nadzwyczajnego!!,my jako pierwsi pokazalismyże sie da wiec dlaczego miałbym nie wierzyc że ty nie masz podobnej?,jak już pisałem moment można prawie że dowolnie kształtować ale po co do jazdy na codzień 500Nm?
A co do Maha jak pokażesz mi wartości pdobne to je zaakceptuje i w życiu nie powiedziałbym że coś kąbinowaliscie,gratulacje tak mocnego auta i życze bezawaryjności.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Thu, 20 Sep 2007 - 18:06
Post #19


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





A na jakim biegu hamowaliście autko? czwartym czy piątym? I czy mocno dymi na tym setupie czy w miarę? Jeszcze raz gratulację. Oby więcej takich modów się pojawiało.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Thu, 20 Sep 2007 - 18:08
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Bardzo prosta sprawa - jakie jest EGT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 11:31