Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Hamulce w trackday'owym E36:) Wybor i montaz
shiro
post Fri, 16 Mar 2007 - 02:59
Post #1


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Nadszedl czas, by zając sie hamulcami, a skoro mam wszystko wymienic, chcialbym to zrobic z głową. Samochod to 325 E36, ktore oprocz codziennej (raczej spokojnej) jazdy po miescie smiga w ALT i czasem po kartingach (w nieśmialych planach Ring i Brno:) Seryjne hamulce starczaly dotąd na trzy porządne hamowania w Poznaniu. Planuje zostawic zaciski, a zmienic tarcze, klocki, zalozyc przewody w oplocie i zalac to dobrym płynem (Motul DOT 5.1 juz nabyłem). Zaznaczam, ze nie chce wydac na hamulce kwoty przewyzszającej wartosc auta i bedzie to rozwiazanie raczej budzetowe. Chcialbym wiec dowiedziec sie, jakie sa wrażenia Was, szanownych upalaczy z forum sr, odnosnie tarcz i klockow wymienionych poniżej

TARCZE:
Brembo Max: Cena jest umiarkowana. Tarcze są nacinane, czyli takie, na jakich najbardziej mi zalezy (wolalbym nie montowac gładkich, ani dziurkowanych pseudo-hiper-sportowych tarcz). Nie czytalem o nich wielu skarg tak, jak o EBC TG, ze latwo sie gną itd.
EBC Turbo Groove: droższe od Brembo, mają nacięcia i niby dziurki (Lans factor rośnie, ze ho ho). Wielu uzytkownikow narzekalo, ze sie wichrują. Inni piszą, ze to wina zlego montazu. Prawdy cięzko dociec.
A T E (te ze smiesznymi elipsoidalnymi nacięciami): atutem jest niska cena i wlasciwie nic wiecej o nich nie wiem. Jedynie to, ze nazwa zostala dodana do skryptu cenzury na forum moze sugerowac, ze nasz admin mial jakies przykre doswiadczenia z tą firmą
Zimmerman: Dziurkowanych unikalbym, jako ze pękają. Mysle ewentualnie nad gładkimi. Zakladal to ktos kiedys do bmw? Było fajnie, czy srednio?

KLOCKI:
EBC Redstuff: Podobno slabo hamuja, zanim sie rozgrzeja, ale to jestem w stanie przeboleć. Sa tez ponoć bardzo twarde i szybko wykańczają tarcze. Prawda to, czy fałsz?
Ferodo DS Performance: Drogie draństwo i ponoć miekkie- szybko sie kończą. Znowu nie wiem, czy wierzyc plotkom. Podobne opinie slyszalem na temat EBC Yellow- kończą sie w moment.
A T E Power Pad: ?

Zna ktos jeszcze jakies firmy produkujace porzadne klocki do BMW, będące do kupienia w Polsce? Textar, Brembo?

PRZEWODY: Narazie znalazlem tylko Goodridge, ale nie jestem pewien, czy maja w ofercie przewody do mojego rocznika. Przychodzi komus do glowy jakas inna firma majaca duzy wachlarz przewodow w oplocie stalowym?

MONTAŻ: Chcialbym przed zalozeniem zmierzyc bicie piast na obwodzie, a po zalozeniu zmierzyc wahania tarcz. Sprzet do tego bedzie mial pierwszy lepszy warsztat? Jesli nie, to gdzie powinienem sie z tym udac? Skoro juz inwestuje, chcialbym, by wszystko bylo tip-top. Auto bedzie wielokrotnie i mocno zhamowywane- szkoda bylo by mi zniszczyc te tarcze przez niedbaly montaz.

Będe wdzieczny za wszystkie podpowiedzi, pozdrawiam:)


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 16 Mar 2007 - 02:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Krzysiek_WAWA
post Fri, 16 Mar 2007 - 09:43
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: z Imprezy...





Myślę że ta wypowiedź właściciela hamulce.net powinna wyjaśnić sporo kwestii, wprawdzie rozmowa toczyła się na forum subaru, ale dotyczy każde marki pojazdów.
CYTAT("ferodo z forum subaru":3u5lhgbf)
No to trzeba teraz sie w taaakim towarzystwie zaprezentować...
Jak wiecie, 11 lat temu poproszono mnie o wprowadzenie na polski rynek Ferodo. I zamiast siedzieć w szpitalu na dyżurze, zajmuję się hamulcami. Z różnym skutkiem...
No to garść wyjaśnień:
1/ Andrzej Koper w 1973 r. hamował azbestowymi okładzinami szczęk. Se ne vrati. Ja też. W Syrenie 104 i wielu innych dziwnych autach. Z cudowną Skodą 1000MB w Barbórce 70' - moim debiucie z licencją, z dziką kartą od Ani Źróbikowej. To nie to forum, żeby opisywać klimaty, tajniki regulaminów ze współczynnikami przeliczeniowymi. Stąd się wziął równiez pomysł na Steyr Pucha Mistrza Sobiesława i takie wynalazki, jak Honda 600. To były piękne czasy. Ale mialo być o hamulcach.
2/ Seria Ferodo DS4003 jest historycznym dinozaurem. To jest numer mieszanki, FER4003 używanej na poczatku lat 90-tych jako Racing. Wówczas były to najmocniejsze bezazbestowe klocki dostępne w Europie. Produkcja jest utrzymywana nadal i zalecane są do lekkich formuł na przód i tył oraz do osiek na tył. Oczywiście na asfalt. Zaletą jest niezły wspólczynnik tarcia, ale krzywa jest paskudna, bo na zimno współczynnik ten przewiózł w wyścigu górskim w Załużu jednego z moich kolegów. Pierwszy lewy po długiej dojazdówce skończył się wylotką prosto w taśmy. Klocek po nagrzaniu jest bardzo podobny do DS3000. Wada - na Sosnówka-Podzamcze (R.Karkonoski) i oesie do Srebrnej Góry, klocki się upaliły w Clio Williams, skądinąd też dobrze znanemu autku Andrzejowi Koperowi.
3/ klasyfikacja mieszanek w Ferodo jest dość długa. od Ferodo Premier przez DS Performance (dawniej DS2000), dalej DS2500, DS 3000 Endurance, DS3000, DS3000+ do DS3000+03. W tym roku dołączyły 2 klocki oparte na bazie nośnika znanego z produkcji protez medycznych. Siloxane ma zmniejszyć zużycie tarcz. Pozwala na wkomponowanie większych dawek ostrych metali. Ja może to uproszczę. Na klockach Ferodo Premier z 200 km/godz da się 3 razy hamować i klocki są zeszkliwione powierzchniowo. Na DS Performance w moim WRX uzyskałem poprawe o 1 megahamowanie. Na DS2500 hamowania są zarówno na zimno, jak i na gorąco dość podobne. Można sobie pozwolić na więcej niż 4 ale 5-6 dębowych hamowań i buuuuuczy hamulec, co oznacza, że klocki się odbijają zeszkliwioną powierzchnia od tarcz. Na DS3000 te hamowania sa w zasadzie bez ograniczeń. Ale. jak by to Szaya powiedział, nie chciałbym być tarczą hamulcową dla takich klocków. Pisałem już kilka razy o kompromisach. Nie ma takiej kołdry na świecie, która zakryłaby nogi i głowę u faceta 190 cm wzrostu. Przy wyborze klocków trzeba sobie powiedzieć czego w nich poszukujemy.... i z czego rezygnujemy. Klocki wysokometaliczne dają hałas, katują tarcze, pracują inaczej w różnych temperaturach, chociaż masa Subaru niweluje te różnice. Jeżdżąc w rajdach, nawet światowa czołówka ma kłopoty z najlepszymi technologiami klocków. Oni też muszą myśleć i rozkładać siły. Poszukiwania producentów i materiałów wcale sie nie skończyły. Wurce jeżdżą na klockach wielu producentów, tarcze też nie są ze sklepu.
4/ Endless to klocki bardzo drogie, w Europie do kupienia u Big-Maka i chyba Tomka Kuchara. Tomek (nasz) bardzo je chwali, bo mają znikome zużycie i są "grzeczne" dla tarcz. Nic więcej nie wiem.
5/ O klockach Carbon Lorraine powiedziałem Leszkowi Kuzajowi na Mazowieckim. Jeśli do zacisków AP Racing korzysta z nich i jest zadowolony, to OK. Klocki w mieszankach CL-4, Cl-6 i CL-8 są dostepne w Polsce. Ale.... (bo zawsze jest jakieś), nie nadają się kompletnie do hartowanych tarcz Brembo w Lancerach. Dawniej, Carbon Lorraine sprzedawał te klocki nie pod własną marką, lecz jako klocki Galfer. Producent klocków do Airbusów jakoś nie widział dawniej potzreb zaistnienia na rynku samochodowym. Jak widać jednemu pasują, a drugiemu - nie.
6/ Pagid niebieski to ulubiony klocek Hołka na szutrze. Nie wiem, czy Hołek jeździ po innych nawierzchniach jeszcze Kiedy na zeszłoroczny Rajd Polski/Kormoran FIRST dostarczył auto na Ferodo DS3000 z przodu i z tyłu, Krzysiek natychmiast wywalił ten zestaw i założył niebieskiego pagida z przodu oraz klocki z ASO Subaru na tył. Ale on chyba mniej hamuje niz inni. Przynajmniej koło własnego domu. Pagid też pogonił troche z mieszankami, bo zaczął znikać z rynku. Te wszystkie czarne, szare, żółte itd. są jednak w odwrocie. W Polsce puchar Golfa TDi i kilku zawodników w rajdach na tym jeździ.
7/ Hawk, klocki mało znane, bogaty repertuar, popularne w wyścigach. Takie Nascarowe klocki. Generalnie klocki dobre, ale mamy za mało testów i chyba zbyt agresywne dla tarcz.
8/ Raybestos. Klocki tez z USA, wybrane do wielu Wurców jako najlepsze. 3 mieszanki. ST33 - szuter lub tył, ST39 - przód i ST41 na jakieś sakramenckie asfalty z hamowaniami do zera. Moi odbiorcy bardzo je chwalą w Lancerach. Zbyt wyczynowe do naszych cywilnych aut.
9/ Galfer. dziwna katalońska firma, opierająca sie na zakupach mieszanek u innych producentów. Sporo Ferodo, Pagida, Carbon Lorraine i własne "ciasta". Tu można coś znaleźć na ulice i do sportu. Jeszcze się słabo poruszam.
10/ Mintex. To królestwo Grześka Mazgaja. Co ciekawe, w Europie kilku zawodników się na tym ściga w Mistrzostwach Europy. Od ciasta 1155 do 1177 i F1R do 4, jeśli nie pomyliłem. Tak więc jest tam zarówno wyczyn, jak i tuning. Nie wiem jak z dostepnością. Auto-gama tym się zajmuje.
11/ EBC. Po wpadkach na początku, słynne błagalne "ratuj, palimy się !" załogi Choma-Ranik w leciutkim Pugu 106, teraz ze 4 linie produkcyjne. Znakomita reklama. Chyba gorzej z jakością, ale wszyscy coś zmieniają, więc jest to stan sprzed kilku lat.
12/ Tarox, Sparco, OMP, Brembo itp. Drodzy koledzy. To są firmy podpierające się produkcją innych, bardziej zasłużonych, prawdziwych producentów. Które serie odpowiadają którym wyrobom ? Nie mam pojęcia.
Podsumujmy.
Za duzy wybór tego wszystkiego. Kolorowy i mieszankowy zawrót głowy. Szkopuł w tym, że tak naprawdę rzecz się opiera nie tyle na klockach, co na średnicy tarcz, w przypadku Legacy, Outbacka, czy WRX z szybkim kierowcą, stanowczo za małych. Hamulce w Subaru, poza STI, sa policzone na jazdę dość dynamiczną, ale nie na ściganie się ponad 2 paki po Gierkówkach i torze Kielce. Speed limit jest okreslony w przepisach, w wielu krajach to nawet nie da się jeździć po polsku. Ale my mamy inny temperament i do tego Subaru kupione nie w celu podróżowania stówką z hakiem. Mnie zimą wystarczają zwykłe, najtańsze klocki Ferodo, latem zakładam mocniejsze, hamuję raz a dobrze, jak już przegnę, to daję złapać klockom troche oddechu. Ale jadąc na zamkniętej juz trasie, tuz przed A,B,C i zrówkami, czasami coś mi sie przypomni i... sobie pale klocki. Nawet te lepsze. Bo przecież trudno jeździć w korkach na piszczących metallicach !


--------------------
----------------
Pozdrawiam Krzysiek
"Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae [*]
---------------------
Niezależnie co zrobisz, i tak inni będą ciebie oceniać.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Fri, 16 Mar 2007 - 09:48
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT("shiro":75h2kfkg)
EBC Redstuff: Podobno slabo hamuja, zanim sie rozgrzeja, ale to jestem w stanie przeboleć. Sa tez ponoć bardzo twarde i szybko wykańczają tarcze. Prawda to, czy fałsz?


pewien znajomy jezdzacy mocnym saab-em (w prawdzie FWD ale masa podobna a moc +300KM) je goraco polecal. potwierdza to ze poki sa zimne wogole nie hamuja i po 5-10k km trzeba wymieniac tarcze i klocki
ale zatrzymuja ponoc rewelacyjnie


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin
post Fri, 16 Mar 2007 - 12:05
Post #4


User
Dołączył: Wed, 03 August 2005
Skąd: WAWA





Posiadalem Ate tarcze teraz mam brembo w znacznie lzejszym aucie niz twoje ale ate niestety mi sie pogiely, brembo max mam juz od 15tys i jestem bardzo zadowolony jak szukalem tarczy i klockow dosc duzo osob odradzalo mi ebc czemu nie wiem.

Klocki ferodo ds performance jak dla mnie byly najlepsze a mialem tez ate power pad i te strasznie dlugo sie rozgrzewaly, na poczatku hamowaly gorzej niz seria.
Ds performance starczyly mi na krocej bo 7tys km a ja po torach nie jezdze

Z brembo trzeba uwazac na podrobki bo jest tego troszke.

Ja bym bral Brembo Max+Ferodo DS Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Fri, 16 Mar 2007 - 12:56
Post #5









Ja bede niezmiennie polecal klocki textara. Mialem je w zestawie z brembo S i w porwnaniu z wczesniejszymi przygodami na EBC, ferodo dzialaly naprawde zajebiscie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Fri, 16 Mar 2007 - 21:17
Post #6


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Dzięki za opinie, a zwlaszcza za post Krzyśka_WAWA. Wypowiedz, ktorą wkleiles bedzie bardzo pomocna, bo mam juz ogólne pojecie o tym, gdzie szukac i dzwonić. Generalnie bardzo fajnie napisane. Tęgie głowy macie na tym forum Subaru:)

Gdyby jeszcze ktos byl tak uprzejmy i podal mi namiar na przewody (oprocz Goodridge).

PS. Kotlin- ale Ty po ulicy jezdzisz, jak po torze;)


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Fri, 16 Mar 2007 - 22:05
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





A ja jeszcze zasugeruje produkty Mintexa.

Wedlug mnie maja rewelacyjny stosunek cena-jakosc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kotlin
post Fri, 16 Mar 2007 - 22:41
Post #8


User
Dołączył: Wed, 03 August 2005
Skąd: WAWA





A co myslicie o pagid-ach??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Sat, 17 Mar 2007 - 01:13
Post #9


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





holek jezdzi tylko na pagidach


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sun, 18 Mar 2007 - 16:17
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





W Wawie jest firma ENZET, która robi przewody hamulcowe dla InterCars. Robia także i w stalowym oplocie. Czy ktoś posiada i moze się wypowiedzieć??


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RONIN
post Sun, 18 Mar 2007 - 23:54
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





Przewody możesz sobie z teflonu dorobić za jakieś 120zł za sztukę.
To jest na Górczewskiej koło oszołoma
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihaszek
post Mon, 19 Mar 2007 - 00:33
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 29 May 2003
Skąd: Wa-wa





jeżeli masz możliwość (tz zmieści ci się coś wiekszego w feldze) poszedł bym w większy rozmiar da to znacznie więcej niż wymina nawet na lepsze gatunkowe elemety wiec pomyśl o większej tarczy + nowe jażma. Jeżeli chcesz coś pod tor to raczej na gładko bez dziurek oraz nacięć. Polecam polskiego producenta Mikado cena najprzystępniejsz z możliwych pozatym moża u niech zmawiac tarcze na zamówienie pozatym tłuka tarcze dla brebo i inych radził bym zadzownic bezpośrednio do czestochowy. A co do klocków to też polecam textar reacing. nie piszczą działają dobrze na zimno a przy teperaturze pokazuja pazurki ze 180 po III razie w audi +5 osób i bagaż nadal hamowąły jak za II razem (nawet jak je w miescie katowałem to tylko "smierdziały" ale nawet odrobina dymku nie poszła=nie paliły tarcz) . co prawda przy katowaniu lubia zjadac tarcze ale naszczeście zurzywają sie wtedy równo z tarczami .


--------------------
Power by VW TDI (1Z) 4x4 ice&snow rulez :]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Mon, 19 Mar 2007 - 22:28
Post #13


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Zibi122: Bylem dzis w Enzecie. Facet powiedzial, ze moga mi zrobic przewody w oplocie 60 zł za sztuke (to wychodzi o polowe taniej niz np. za Goodridge). Maja w ofercie przewody do E36, ale poprosil dla pewnosci, bym przyniosl swoje stare na wzór. Wydaje mi sie, ze przewod hamulcowy jest urzadzeniem na tyle prostym, ze bedzie dobrze spelnial swoja fukcje bez wzgledu na marke, wiec chyba zamowie je u nich.

Mihaszek: Naturalnie, zdaje sobie z tego sprawe. Gdybym mogl przeznaczyc na to wieksza kwote, poszedlbym w hamulce od M3 (maja srednice wieksza o 3cm z przodu), ale wiaze sie to z wymianą zaciskow i czegos tam jeszcze (nie chce sie wyglupic, ale chyba piast?). Dzieki za namiary i opinie, jutro po nich podzwonie. PS. Dlaczego na tor tarcze gladkie? Wiekszosc wyscigowek, ktorym sie przygladalem mialy wlasnie tarcze nacinane.

Pytanie: Kolega Kotlin zeznal mi, ze Brembo Max'y slabo znoszą klocki inne niz bardzo miekkie. Ponoć nawet seryjne klocki sa dla nich za twarde i zalozenie ich oznacza rychły koniec tarczy. Prawda to? Wolalbym zimą, poza sezonem zakladac zwykle klocki..


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Mon, 19 Mar 2007 - 23:39
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT("shiro":2xwkay43)
Brembo Max'y slabo znoszą klocki inne niz bardzo miekkie. Ponoć nawet seryjne klocki sa dla nich za twarde i zalozenie ich oznacza rychły koniec tarczy. Prawda to?


slyszalem podobne opinie ogolnie o brembo. sam jezdze na brembo od 20-30k km i jakos sie nic nie dzieje a klocki sa dosyc twarde


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Sat, 07 Apr 2007 - 11:03
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Ja mam teraz Max'y i jeżdżę trochę wolniej i potwierdzam, na klockach Remsa... Słabe klocki... Rant mam dość duży. A przebieg to 7 kkm

Poprzednie Power Disc miały 25 kkm na Textarach i nie były proporcjonalnie mocniej zryte.

Z tanich klocków polecam Textar, z A T E działały rewelacyjnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 07 Apr 2007 - 11:58
Post #16


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT("shiro":117zgy12)
Wydaje mi sie, ze przewod hamulcowy jest urzadzeniem na tyle prostym, ze bedzie dobrze spelnial swoja fukcje bez wzgledu na marke, wiec chyba zamowie je u nich.
kiedys na ogolnym byl watek ze zdjeciami polamanych rurek z enzetu... cena, ktora podales to na pewno nie teflon, bo te sa u nich prawie tak samo drogie jak goodridge sciagniety z uk
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jelen
post Sat, 07 Apr 2007 - 12:36
Post #17


Super User
Dołączył: Sun, 28 November 2004





ja bym brał Brembo MAX + DS3000 wyjdzie chyba najlepiej cena/wydajność ,a jeżeli przeraża kogoś zużycie tej tarczy wraz z tym klockiem to sorry ale coś jest nie tak ,przecież to są komponenty ścierne a jeżeli chcemy mieć dobry hamulec trzeba sie z tym pogodzić ,co w przypadku MAX'ów jest dość łatwe bo są stosunkowo tanie. Piszecie o 7kkm przebiegu ,ze za mało... przecież to i tak bardzo dużo jak na wyczynowe hamulce... Jeżeli nie chcesz sie zawieść to ładuj w/w zestaw nie oszczędzaj i poporostu wymieniaj jak sie będą zużywać ,innej recepty nie widze... każda lepsza i tak wyjdzie drożej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Sat, 07 Apr 2007 - 14:02
Post #18


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Dzieki !markos za przestroge- zasiales we mnie ziarno niepewnosci. Obejrzalem te mrożące krew w zylach zdjecia:) Co prawda, ja chcialem zamowic u nich rurki w opocie stalowym, a te połamane na zdjeciach to zwykle gumowe przewody. Generalnie jednak fotki sklaniaja do zastanowienia nad jakoscia ich wesolej twórczosci.


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sat, 07 Apr 2007 - 14:42
Post #19


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





zobacz ile kosztuje komplet goodridge'a w uk i stamtad pociagnij, najtaniej wyjdzie

sprawdz tu: http://www.goodridge.co.uk/buy-goodridg ... php?mk=283

i tu: http://www.prince.com.pl/index.php?act= ... dul=oferta

w oplu mialem sparco, do hondy wzialem goodridge i o ile nie jezdzilem jeszcze na tych drugich to wykonaniem rozkladaja sparco na plecy w wypadku sparco stozunek cena/jakosc jest doskonaly, bo przewody sa dobrze wykonane i relatywnie niedrogie.

mozesz rzucic na pw linkiem do tych fot rurek z enzetu? nie moge znalezc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Sat, 07 Apr 2007 - 14:52
Post #20


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Dzieki za namiary. Te przewody sprzedaje jeszcze chyba tunning.pl. Porownam ceny.

Fotke wkleje w wątku ku przestrodze:
http://re5pect.pl/enzet/P1010052.JPG


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 22:32