Modyfikator paliwa |
Modyfikator paliwa |
Tue, 20 May 2003 - 11:46
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Warszawa |
Co o tym myslicie?
Bylo?.. "MAŁA REWOLUCJA !!!! Dla uniknięcia nieporozumień i odróżnienia od rozwiązań I i II generacji funkcjonujących na rynku pod nazwa magnetyzery (aktywatory czy jonizatory), w tym wypadku będziemy się posługiwali określeniem modyfikator paliwa. W dalszej części zamieszczamy wyniki pomiarów. Przeznaczony dla kierowców którym przyspieszenie sprawia dużą frajdę. BARDZO znacznie poprawia elastyczność i przyśpieszenie. Wyniki pierwszych pomiarów są niezwykle interesujące - seryjne Seicento 1,1 S ma 15 sekund do 100km na godzinę a z Df-m -ostrożnie mówiąc-poniżej 13 sekund!!!. Do niedawna uzyskanie tak dużej poprawy przyspieszenia- tak łatwo i prosto - było absolutnie niemożliwe. Niezbędny we wszystkich samochodach osobowych biorących udział w rajdach czy wyścigach. Wkrótce specjalna wersja rajdowa dla samochodów o "sportowych" zużyciach paliwa czy po ekstremalnym tuningu. Dowolne modyfikacje tuningowe (wałki ,głowica, elektronika, wydech itp.) napędu i Dynamic fuel potęgują wzajemnie swoje osiągi. Naszym zdaniem niewykorzystanie zalet tkwących w zmodyfikowanym paliwie w seryjnych a także w tuningowanych samochodach to poważna strata. Z uwagi na możliwość niewielkiego zwiększenia zużycia paliwa (w sporadycznych przypadkach, przy agresywnej jeździe) zalecany dla kierowców rozumiejących podstawowe zależności pomiędzy dynamika a zużyciem paliwa. Oszczędności => przy stałej ekonomicznej, prędkości Dynamiczne przyśpieszanie = duże zużycie paliwa. W zdecydowanej większości samochodów, przy stałej, ekonomicznej prędkości jazdy maksymalne procentowe zmniejszenie spalania przekracza oszczędności uzyskiwane przy zastosowaniu Maksor Sport+. Uwaga. Na ekstremalnie zmienione właściwości paliwa silniki wtryskowe z elektronicznym sterowaniem mogą zareagować chwilowym, znacznym, pogorszeniem osiągów. Jest to zupełnie normalne zjawisko-elektronika potrzebuje czasu aby zmienić swoje nastawy. Z doświadczeń praktycznych wynika że konieczne jest przebieg ok 300-750 km po montażu aby samochód uzyskał nowe osiągi. Dynamic fuel to wyjątkowo prosty i elegancki sposób na znaczną poprawę przyspieszenia. Warto pamiętać że: Poprawa przyśpieszenia jest uzyskiwana w najbardziej podstawowy sposób - poprzez lepsze wykorzystanie energii zawartej w paliwie - bez jakichkolwiek modyfikacji (poza przecięciem przewodu paliwowego - w wielu modelach jest możliwy montaż bez przecinania przewodów (patrz montaż) silnika, wydechu, elektroniki itd. Oznacza to, że jeździsz seryjnym samochodem o zupełnie innym przyspieszeniu i w każdej chwili możesz przywrócić jego fabryczny stan (np. przed sprzedażą), a DF-a przełożyć do następnego samochodu. Taka sytuacja nie jest możliwa przy prawie żadnej innej modyfikacji tuningowej. W wielu wypadkach nowe przyspieszeniu jest zbliżone do tego jaki uzyskują modele fabrycznie wyposażone w większy silnik. Koszt uzyskania tak znacznej poprawy przyśpieszenia stanowi znikomy procent kosztów utrzymania samochodu (koszty serwisu, paliwa, wymiany oleju, opon, ubezpieczenie itd., to od kilku do kilkunastu tysięcy złotych rocznie). Przy stałej, ekonomicznej prędkości jazdy bardzo znacznie spada także zużycie paliwa. Możesz jeździć sportowo lub oszczędnie - według potrzeb. Twierdzenie, że Dynamic fuel stanowi bardzo dobrą alternatywę dla wszelkich innych modyfikacji tuningowych, w znacznej mierze, ale nie do końca jest prawdziwe. Faktem jest, że na zmienionym paliwie każdy silnik pracuje wydajniej. Jeśli jednak seryjne silniki tak poprawiają swoje osiągi to silniki po tuningu będą jeszcze lepiej wykorzystywać zmodyfikowane paliwo. Zawsze dowolna modyfikacja tuningowa i Dynamic fuel dają lepsze efekty niż zastosowanie tylko jednego z elementów. Naszym zdaniem tuningowanie silnika i nie wykorzystanie możliwości tkwiących w paliwie jest nieporozumieniem. Obojętnie czy już masz czy dopiero planujesz modyfikacje silnika, wydechu czy elektroniki, zamontuj Dynamic fuel-a, a różnica w osiągach będzie zadziwiająca. Całkowicie metalowa konstrukcja. Można przenosić do następnego samochodu. Jak wszystkie maksory montowany w przewodzie doprowadzającym paliwo bezpośrednio przed silnikiem. Wersje montażowe i sposób montażu identyczny jak przy Maksor Sport+. Do wszystkich silników benzynowych i diesla (do 5 litrów pojemności) Wkrótce w tej technologii nowe rozwiązania -także do ciężarówek, gazu i specjalne dla samochodów rajdowych. Dostępny w identycznych wersjach montażowych jak Maksor Sport+ " Komenatrze?.. |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 20 May 2003 - 11:46
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 12:04
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA |
Mam jedno pytanie: po co konieczny jest przebieg 300-750?
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 12:05
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin |
Niechciało mi się czytać do końca ale chyba pomiarów przyśpieszenia dokonywali raz z wiatrem raz pod Jakoś niewieże w te wynalazki typu magnetyzer, lepiej te 300zł odłożyć i wsadzić w prawdziwą mechanike.
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 12:27
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Olsztyn |
ja tez nie wierze w magnetyzery.moim zdaniem to strata kasy i faktycznie lepiej juz odlozyc ta kase, dozbierac jeszcze troche i zrobic chociazby wydech bo na pewno da to wiecej niz magnetyzer.
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 12:43
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: 05-092 |
Mnie tylko ciekawi czy faktycznie ten wynalazek ma szanse wplynac na zawartosc CO w spalinach - mialbym wtedy klopot z glowy jesli chodzi o ew. kontrole techniczne. Wyglada na to, ze jak nie sprobujesz to sie nie dowiesz, wiec byc moze sie w koncu szarpne i takowe cudo zakupie. Trzeba tylko bedzie zrobic pomiary przed i po...
-------------------- Do you know what Nemesis means?
A righteous infliction of retribution by an appropriate agent, personified in this case by a horrible cunt. Me. |
|
|
Tue, 20 May 2003 - 12:45
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: 02-972 |
raff nie zalamuj mnie
odloz lepiej na nx'a... -------------------- E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 13:00
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Radom/Warszawa |
NX w megi to moze byc bol - skrzynia jest slabiutka
-------------------- Jasiek
Ibiza powered by VTG & Diagtronik 181 PS/403Nm |
|
|
Tue, 20 May 2003 - 13:07
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: 02-972 |
yasieq chill - i tak by zalaczal dopiero na dwojce.
nie wiem czy moge zdradzac "tajemnice", ale raff wymyslil prze-kat rzecz. wszyscy oblepiaja samochody "powered by cos_tam"...a on nalepi "powered by mama". co sie zreszta pokryje z prawda -------------------- E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 13:10
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Warszawa/Boleslawiec |
I smell .... bullshit
-------------------- proMOTO
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 13:18
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: 05-092 |
CYTAT("BoboVtec":3stsq93n) I smell .... bullshit
To nie czytaj postow w toalecie -------------------- Do you know what Nemesis means?
A righteous infliction of retribution by an appropriate agent, personified in this case by a horrible cunt. Me. |
|
|
Tue, 20 May 2003 - 13:20
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 25 October 2002 Skąd: 02-972 |
-------------------- E55 T AMG | www.klinika-urody.eu
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 14:24
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń |
Jestem sklonny sie poswiecic i przetestowac dla dobra ogolu...
cena? -------------------- 1992 200SX S13 - reaktywacja.
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 14:32
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: 05-092 |
Z tego co wiem oscyluje pomiedzy 500 a 600 pln. Zreszta zobacz na [url:1f8blbd0]http://www.maksor.com.pl[/url:1f8blbd0].
-------------------- Do you know what Nemesis means?
A righteous infliction of retribution by an appropriate agent, personified in this case by a horrible cunt. Me. |
|
|
Tue, 20 May 2003 - 14:47
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń |
Az mnie brzuch rozbolal na mysl ze cos takiego mialbym sobie zamontowac... Moze przynajmniej nie zaszkodzi...
Drogo sobie licza - ja tam w to nie wierze, ale kiedys przetestuje. Za moc moja i Wasza -------------------- 1992 200SX S13 - reaktywacja.
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 14:51
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 Skąd: 05-092 |
Qrcze w GT opisywali, ze zamontowali cos takiego w AR156, tylko ze zgodnie z instrukcja na efekty trzebaby poczekac 700-1000 km, wiec nie podali jeszcze konkretow. A w ostatnim GT jakos wzmianek o tym nie zauwazylem, wiec moze rezultaty byly na tyle kiepskie, zeby ich nie publikowac? Moze cos zaraz ustale...
-------------------- Do you know what Nemesis means?
A righteous infliction of retribution by an appropriate agent, personified in this case by a horrible cunt. Me. |
|
|
Tue, 20 May 2003 - 14:58
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń |
Wiesz, w GT to magnetyzery nawet latają
Jedno mnie zastanawia i glównie dlatego chce sam przetestowac - jeżeli to cudo nie działa (a takie opinie przeważają) - to 1. jest to oszustwo i producent dawno powienien biznes zwinąć 2. dlaczego ludzie to kupują Jeżeli jednak działa - jak zobaczę to uwierzę - to: 1. Dlaczego nie jeżdżą na tym wszyscy 2. Co mnie bardziej zastanawia - dlaczego z tematem magnetyzerów spotykam się tylko w Polsce? Może coś przegapiłem, ale jakos mało kto poza Polska to montuje (tak mi sie przynajmniej wydaje) -------------------- 1992 200SX S13 - reaktywacja.
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 15:40
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda |
CYTAT("dragster":3jx9tegr) 2. Co mnie bardziej zastanawia - dlaczego z tematem magnetyzerów spotykam się tylko w Polsce? Może coś przegapiłem, ale jakos mało kto poza Polska to montuje (tak mi sie przynajmniej wydaje)
Czytałem gdzieś że w UK tez używaja magnetyzerów, z tą tylko rożnicą że tam nie zakładają to dla przyrostu mocy tylko dla zmniejszenia zużycia paliwa -------------------- 318is
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 15:43
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń |
Nie wiedzialem.
W nizscze spalanie jestem w stanie uwierzyc - wieksze opory na doplywie paliwa = mniej paliwa dociera do celu w tym samym czasie -------------------- 1992 200SX S13 - reaktywacja.
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 16:42
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 09 January 2003 Skąd: Olsztyn |
to moim zdaniem taka sama sciema jak to ze po zalozeniu filtra samochod bedzie nagle niewiadomo jak dynamiczny i polepszy sie przyspieszenie.
|
|
|
Tue, 20 May 2003 - 16:48
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 November 2002 Skąd: Pruszkow |
widzialem niezalezne badania tego magnetyzera - BULLSHIT!!!! czas zamknac ten topic bo forum na psy schodzi!!!
-------------------- |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 00:03 |